Τρίτη 2 Αυγούστου 2011

here without you!

Κάποιες σκέψεις, κάποιες απορίες, κάποια δικά μας αλλά και άλλον πράγματα, είναι όσα στέκονται στο μυαλό μας! Κάποια καλά και κάποια άσχημα.

Είναι στιγμές που κάθομαι στην όμορφη θάλασσα να την κοιτάζω ή ακούγοντας απλά να χτυπάει στις ακτές,παίζοντας στην άμμο, μυρίζοντας θάλασαααα! 

Μερικοί άνθρωποι το έχουν ανάγκη, άλλοι το απολαμβάνουν και για άλλους είναι ζωή! Ο καθένας το βλέπει τόσο διαφορετικά, κάποιοι άνθρωποι σκέφτονται πιο ελεύθερα και καθαρά με αυτόν τον τρόπο, άλλοι ίσως να μην βρίσκουν διαφορά! 

Πάντως κατά την γνώμη μου είναι τόσο όμορφααα! Αγαπάω τον άνεμο να με αγκαλιάζει, το άπειρο νερό που δεν μπορώ να το διώξω και ας το θέλω μερικές φορές για να ενωθούν τα κομμάτια γης για λίγο. Να ξεφυτρώσει για λίγο χώμα και γρασίδι, να τρέξω ασταμάτητα και να φτάσω μια φορά εκεί μακριά που θέλω, χωρίς όρια, χωρίς να μπορεί κανείς να με σταματήσει! Ίσως εκεί να έβρισκα έναν δρόμο που αν τον ακολουθήσω να με έβγαζε στα όνειρα μου,εκεί θα ήσουν και εσύ, εκεί θα ήταν όλα πιο εύκολα!  Τρέχοντας να συναντούσα όνειρα άλλον ανθρώπων και να τους έβλεπα μαζί με αυτά ευτυχισμένους! Μακριά από όλα η θλίψη και η κακία. Τίποτα και κανείς να μην μπορέσει να το αλλάξει αυτό, και ας αλλάζει η ζωή κάθε λεπτό. Θα σε είχα μαζί μου.

Είναι και αυτή μια δικιά μου σκέψη όταν αντικρίζω την θάλασσα και πάντα κάτι λείπει!
Πάντα κάτι θα ήθελα να έχω εδώ κοντά!

Όμως, όσο φαντάζομαι την ζωή χωρίς θάλασσα μου λείπει! Και ίσως να την αναζητούσα σε εκείνον τον κόσμο μια μέρα, ίσως χωρίς εκείνη να μην ένιωθα πως είναι να λείπει κάτι σημαντικό! Αυτό σημαίνει πως δεν γίνετε να τα έχουμε όλα, και πως έρχεται κάποια στιγμή η ώρα της επιλογής μας! Αν όμως όλο αυτό ήταν αληθινό, πιστεύω πως θα διάλεγα ενωμένα κομμάτια γης, ώστε τίποτα να μην με ξανά χωρίσει από τα άτομα που νοιάζομαι, καμία απόσταση..δεν το λέω όμως με σιγουριά γιατί ίσως μια μέρα αλλάξει η γνώμη μου. Και τελικά να πάψω να είμαι και χωρίς εσένα..

Ώρα να ξανά γυρίσουμε στην πραγματικότητα! Έτσι είναι η ζωή όλα αλλάζουν, ίσως και η γνώμη μου κάποια στιγμή, αλλά ξέρω πως δεν θα αλλάξει εύκολα! Πάντως εδώ χωρίς εσένα μέχρι να σε βρω, πάντα κάτι θα λείπει!



2 σχόλια: