Πέμπτη 11 Αυγούστου 2011

θα πάμε εκεί[Κ*]


                                             














                 Εκεί θα πάμε μια μέρα.
Θα κυκλοφορούμε στους δρόμους.
Θα μιλάμε ασταμάτητα. 
Θα βγάλουμε πολλές φωτογραφίες. 
Θα χαμογελάμε.
Δεν θα με νοιάζει τίποτα άλλο μονάχα το ότι θα είμαι μαζί σου. Θα σε πάρω αγκαλιά και δεν θα σε ξανά αφήσω.
Εκεί θα αγγίζουμε μαζί την θάλασσα, τίποτα δεν θα ξανά χωρίσει τις ζωές μας μικρέ. Εκεί θα παίξουμε με τις ακτίνες του ήλιου. Εκεί κάθε ευχή σου θα γίνει πραγματικότητα. 
Εκεί ανάμεσα στα πολλά φώτα θα είμαστε και εμείς. Θα περάσουμε από κοντά δύσκολες και όμορφες στιγμές. Θα κοιτάμε μαζί τα αστέρια τα βράδια.. Θα περιμένουμε μαζί αυτή την μέρα. Δεν θα σε αφήσω μόνο.
Αν είναι βροχερή η μέρα θα περιμένουμε να δούμε το ουράνιο τόξο, και όταν θα κρυώνεις θα σε κρατώ ζεστά στα δυο μου χέρια, όσο μπορώ. Και όταν θα έχει ζέστη θα σε δροσίζω με πιτσιλιές από νερό, θα παίζουμε σαν μικρά παιδιά! θα ακούμε μουσική και θα κοιτάμε ο ένας τον άλλον. Θα τρέχουμε σε μικρά πάρκα και θα καθόμαστε σε παγκάκια να ακούμε τα πουλιά..
Θα ανάψουμε φωτιά στην ακτή της θάλασσας  και θα κάψουμε τα γράμματα, θα πάψεις να τα διαβάζεις μια μέρα γιατί θα είχε φτάσει η ώρα να νιώσεις τα πάντα, ως την τελευταία λέξη που είναι γραμμένη εκεί μέσα. Θα κλαίμε και θα γελάμε μαζί, θα σου δίνω δύναμη μέχρι να γεράσουμε. Θα ταξιδεύουμε μαζί, θα πετάμε μαζί, κάτι δύσκολο για τους άλλους, όμως εσύ με έμαθες πως τίποτα δεν είναι δύσκολο.
Με έμαθες να ελπίζω και να έχω υπομονή για να αντέχω και να περιμένω τον χρόνο να περάσει ακόμα και όταν δεν ξέρω καν το μέλλον. Απλά ονειρεύομαι. Απλά πιστεύω σε σένα και στα αληθινά σου λόγια. Ξέρω πως εσύ δεν θα με απογοητεύσεις, και αυτό με κάνει κάθε μέρα να σε αγαπάω περισσότερο.
Θα ζωγραφίσουμε επίσης μαζί, αν όχι σε κάποιον τοίχο τότε σε ένα μεγάλο χαρτόνι, θα κάνουμε την δικιά μας ζωγραφιά, ύστερα θα σε ζωγραφίσω, θα σου κάνω χρωματιστές γραμμές και κουκκίδες στο πρόσωπο και στα χέρια, και θα σε αφήσω να με βάψεις και εσύ με μπογιές. Θα φτιάχνουμε μαζί τα μαλλιά και θα σε αφήσω να πειραματιστούν τα χέρια σου στα δικά μου.Θα κοιμάσαι και θα σε προσέχω, και όταν θα μου λες να σε ξυπνάω εγώ απλά θα σε κοιτώ. Θα ζητάω την γνώμη σου για όλα, γιατί ξέρω πως εσύ θες πραγματικά το καλό μου. Και εγώ θα σου λέω την δικιά μου γιατί σε νοιάζομαι. Θα διορθώνουμε ο ένας τον άλλον και θα γινόμαστε καλύτεροι και έτσι θα πάμε μπροστά, όχι απλά μπροστά, μπροστά ΜΑΖΙ γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να σε αφήσω ποτέ! Και επειδή η ζωή έχει και δυσκολίες, όταν θα κάνεις κάποια στάση επειδή θα έχεις κουραστεί θα σου δίνω το χέρι να με κρατάς γερά και να συνεχίσουμε τον δρόμο ως το τέλος!

Σε αγαπάω
http://www.youtube.com/watch?v=Eor2mL_Ul4w

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου