Σάββατο 25 Ιουνίου 2011

φούσκα σαν ένα όνειρο!♥

Η αλήθεια είναι πως όλα τα μικρά παιδιά ή έστω τα περισσότερα έχουμε προσπαθήσει να αγγίξουμε μια φούσκα, μια φούσκα μεγάλη ή μικρή. Φούσκα που έχουμε αναρωτηθεί τι μπορεί να έχει μέσα ή γιατί να είναι έτσι η μορφή της ώστε όταν την αγγίζουμε να σκάει στο ίδιο ακριβός δευτερόλεπτο!?
Φούσκα που έχουμε κυνηγήσει, που δεν μπορέσαμε να φτάσουμε,όμως μερικές φορές νιώθουμε και πάλι χαρούμενοι γιατί προσπαθήσαμε, άλλες τις προλαβαίνουμε πιο γρήγορα και τις σκάμε με το άγγιγμα μας και ξαφνικά εξαφανίζονται. Πάντα μου άρεσαν οι φούσκες. Πάντα η κάθε μια φούσκα είχε κάτι ξεχωριστό, ήταν σαν μικρά όνειρα αποθηκευμένα εκεί μέσα και ένιωθα ασφαλής γιατί πίστευα πως όποιος θα θελήσει να μου κάνει κακό δεν θα μπορούσε, μπορεί να έσκαγε την όμορφη φούσκα μου αλλά δεν θα μου κατάστρεφε κανένα όνειρο μου. Υπήρχαν όνειρα ψηλά, φούσκες που δεν άγγιξα ποτέ και άλλες που με την πρώτη ευκαιρία τις κράτησα κοντά μου, άραγε μέχρι πόσο μακριά να άντεξαν? άραγε να έδωσαν χαρά σε άλλα παιδιά όπως έδωσαν και σε μένα?  "αα μαμά μια φούσκααα!" όπως ταρακουνούσα και εγώ την μαμά μου για να της το πω, το κοίταζα με ένα χαμόγελο στα χείλη μέχρι που δεν μπορούσα ποια να το δω από την απόσταση. Ήταν σαν στολίδι για τον ουρανό, λόγος χαράς και ευτυχίας για τα παιδιά, και τώρα δεν είναι τίποτα. Πίστευα πως όλοι μπορούσαν να δουν τα διαφανές όνειρα που μπορούμε να βάλουμε ο καθένας, εκείνα που φαινόντουσαν αδύνατα να γίνουν πραγματικότητα, εκείνα όμως που είχαν τόση δύναμη. Αναρωτιέμαι μέχρι πότε θα μπορούσα να πιστεύω σε ένα ψέμα, γιατί δεν είναι έτσι, γιατί άρχισαν οι περισσότεροι να γελάνε, όμως δεν με νοιάζει, όσοι ταξίδεψαν μαζί μου είδαν κάτι διαφορετικό.
Μια μέρα με ρώτησαν πως γίνεται να φυλάω τα όνειρα μου σε μια σαπουνάδα, και είπα πως τα μικρά πράγματα ίσως να έχουν μεγαλύτερη αξία από ότι γνωρίζουμε, απλά ψάξε με τον δικό σου πραγματικό τρόπο, άσε με να σε ταξιδέψω και να σου γνωρίσω πράγματα που ίσως δεν είχες δει ποτέ, αφέσου και μην διστάζεις, άσε να κυλήσουν τα πάντα μόνα τους, ξέχνα το φυσιολογικό και γίνε κάτι μοναδικό, πέτα ψηλά και πιάσε τις φούσκες, πιάσε τα όνειρα και μην τα αφήσεις ξανά να φύγουν μακριά. Κλάψε, γέλα, νιώσε, ζήσε μια φορά όπως θες! 
Ποιος είπε πως από την πολύ χαρά δεν έκλαψε κανείς? Ποιος είπε πως μόνο όταν χαμογελάμε είμαστε ευτυχισμένοι? Μονάχα εσύ ξέρεις! Μονάχα εσύ και όσοι είναι μαζί σου, σαν σκιά. Απλά δώσε σημασία και κοίταξε εκείνους που θα λατρέψουν την ζωή σου, και θα τους κάνεις ευτυχισμένους! 
Χαίρομαι που έχω άτομα δίπλα μου που ξέρουν, γιατί κάνουμε πολλά ταξίδια μαζί♥


                                                         Φούσκααααα!♥


http://www.youtube.com/watch?v=1OyGMihmOtE&feature=player_embedded :')

4 σχόλια: