Σάββατο 7 Μαΐου 2011

μαζί σου Κ*

Ξέρω πως ότι και να πω δεν είναι τίποτα για έναν άγγελο, μα ξέρω πως αξίζεις ότι καλύτερο στον κόσμο και ελπίζω μια μέρα να στα δώσω εγώ όλα και να σε κάνω τον πιο ευτυχισμένο άνθρωπο του παραμυθιού μου. Ότι και να γίνει εσύ είσαι εκεί να με περιμένεις και εγώ θέλω τόσο να βρεθείς μπροστά μου, να δω τα υπέροχα ματάκια σου, να αγγίξω το απαλό δερματάκι σου, να σε σφίξω στην αγκαλιά μου και να μην θέλω να φύγω ποτέ από κοντά σου! Δεν ξέρεις πόσες φορές  έχω ονειρευτεί αυτή την στιγμή, και μόνο που σκέφτομαι πως μια μέρα θα καταφέρω να τα κάνω όλα αληθινά, χαμογελάω και δακρύζω. Για μένα είσαι πολύ σημαντικός, δεν θέλω να αλλάξει κάτι, δεν θέλω να φύγεις από την ζωή μου, είσαι ότι πιο όμορφο. Είσαι ότι καλύτερο  από τότε που σε γνώρισα, μου έχεις μάθει πολλά  πράγματα και μου έχεις χαρίσει πανέμορφες στιγμές.
Με κάνεις να νιώθω τόσο υπέροχα, και να χαμογελάω μόνο που ακούω την φωνούλα σου.
 Ίσως σου φαίνονται υπερβολές, μα αν μπορούσες να δεις όσα νιώθω θα έλεγες πως τα λόγια αυτά δεν είναι τίποτα,γιατί δεν μπορείς να καταλάβεις πως όλα αυτά από μένα μου τα έβγαλες εσύ, εσύ μου έμαθες πως γίνεται να σε αγαπάω υπερβολικά και να μπορώ να κρατήσω κάτι που θεωρούν κάποιοι ασήμαντο μέσα από μια απόσταση να γίνει ένα κομμάτι της ζωής μου τόσο σημαντικό! Ξέρεις πως όταν δεν είμαι καλά, εσύ ακόμα και όταν δεν το ξέρεις, με κάνεις να γελάω? Λες και έχεις έναν τρόπο και με καταλαβαίνεις και να θες να είμαι πάντα καλά. Κάνεις πράγματα για μένα σημαντικά ακόμα και όταν καν δεν έχεις προσπαθήσει και δεν το ξέρεις, από εκεί και μόνο καταλαβαίνω το τι είσαι και τι καρδούλα έχεις, και είναι ότι καλύτερο έχω δει σε άνθρωπο για αυτό σε λέω άγγελο δεν θέλω να αλλάξεις ποτέ, έχεις πετάξει τόσο ψηλά, μην πέσεις ποτέ για κανέναν!
Δεν μπορώ να πιστέψω πως σε έχω στην ζωή μου, είναι σαν όνειρο, γιατί πλέον κανένας δεν μπορεί να κοιτάξει παραπέρα και να αγαπήσει πραγματικά και εύκολα αλλά  εσύ έκανες για μια ακόμα φορά διαφορά.Να μην διστάσεις ποτέ να μου ζητήσεις κάτι ή να μου πεις ότι σε απασχολεί., εγώ ακόμα και αν πάψουμε να μιλάμε θα είμαι πάντα εκεί, πάντα για όλα και θα κάνω ότι καλύτερο για να είσαι καλά!
Να σου πω κάτι? μερικές φορές φοβάμαι μην χαθείς ξαφνικά από το παραμύθι, και το όνειρο αυτό γίνει εφιάλτης, δεν μπορώ να φανταστώ την καθημερινότητα μου χωρίς εσένα, να μην μιλάω μαζί σου? Δεν θα το αντέξω, είσαι τα πάντα, το ναρκωτικό μου, το γέλιο μου, η χαρά μου και όλα τα συναισθήματα που σου ανήκουν, γιατί να χαθούν όλα? αν χαθούν δεν θα είναι το παραμύθι που επέλεξα εγώ, αλλά άλλοι, δεν θα επιτρέψω να γίνει αυτό, μονάχα αν είναι για σένα, αν είναι για να είσαι εσύ καλύτερα θα το δεχτώ γιατί αν είσαι εσύ καλά είμαι και εγώ, οπότε χαμογέλα πιο συχνά!
Να θυμάσαι πως μια μέρα θα περάσουμε ακόμα πιο όμορφες στιγμές από κοντά και δεν θα το πιστεύουμε! Ελπίζω μέχρι τότε να μην με έχεις βαρεθεί.:$
 Και φτάνουν στιγμές που θα ήθελα να σε είχα κοντά μου, και κοιτώντας ξανά δίπλα μου, η θέση είναι άδεια, και τότε είναι που θέλω να φωνάξω,"Σε Αγαπώ, μην το ξεχάσεις για όσο ζω!".





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου