Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

αγάπη

"Αναρωτιόμουν ποια είσαι. Αναρωτιόμουν τι σκέφτεσαι" αποκρίθηκες χαμογελώντας. Ένιωσα αμήχανα, όχι γιατί περίμενες απάντηση, αλλά επειδή δεν ήξερα με ποιον τρόπο να απαντήσω. Ήξερα ότι το να πω μονάχα "είμαι η Ασημίνα", δεν θα ήταν αρκετό. Επίσης όσα σκεφτόμουν ήταν τόσα πολλά σαν σκηνές από διάφορες ταινίες,δεν θα μπορούσα να τα περιγράψω όλα όπως έπρεπε.
Κέρδισα χρόνο με μια ανάσα και ένα σύντομο χαμόγελο, "Τίποτα δεν σκέφτομαι". Έτσι απέφυγα αυτή την στιγμή, ή τουλάχιστον έτσι νόμιζα μέχρι που με έβαλε σε σκέψεις. Ξέρω ποια είμαι, όμως δεν ξέρω αν πρέπει να το μάθουν όλοι. Καλύτερα όχι,καλύτερα έτσι. Γιατί αλλάζουμε συνεχώς. Γιατί και εμείς οι ίδιοι μερικές φορές αμφιβάλουμε για τον ίδιο μας τον εαυτό.
Και όπως έδινες σώμα και ψυχή σε κάτι που αγαπάς,όπως ήσουν αφοσιωμένος..σε παρατηρούσα. Αισθανόμουν περήφανη που,η αγάπη δεν χάθηκε. Κάθε φορά που το διαπιστώνω γύρω μου, νιώθω όμορφα,νιώθω δυνατή!
Ακόμα και αν πεθαίνουν άνθρωποι ή φεύγουν μακριά, ο πλανήτης μας θα είναι όμορφος,ναι και χωρίς εμένα/εσένα οι δρόμοι θα είναι ίδιοι ,η φύση θα συνεχίσει να ανθίζει.. τα συναισθήματα είναι αυτά που αλλάζουν,που καταπατάει η ζωή. Φοβάμαι πως μια μέρα θα ερημώσει ο εσωτερικός μας κόσμος..για αυτό χαίρομαι που ακόμα μπορώ να ακούω τον χτύπο της αγάπης,είναι ζωντανή..είναι εδώ
Για αυτό είμαι ευτυχισμένη,όχι επειδή όλα τα βλέπω τέλεια..δεν είναι,(άσχετα ότι τίποτα ποτέ δεν είναι τέλειο),υπήρξα και καλύτερα. Όμως μπορώ να φτάσω ξανά αυτό το επίπεδο,δίνοντας πάλι τον καλύτερο μου εαυτό.
Δεν θέλω να βιαστώ, θέλω χρόνο και ας μην τον έχω,έστω για τελευταία φορά..να περπατήσω αργά,να σε κοιτάξω για ώρες ξανά, και όταν ξημερώσει να γύρω το χέρι μου στο πρόσωπο σου και να σε φιλήσω γλυκά. Να σου χαρίσω μια ακόμη στιγμή,για με θυμάσαι,για να χαμογελάς. Για να μάθεις και εσύ πως η αγάπη είναι ζωντανή. Μονάχα εμείς μπορούμε να την σκοτώσουμε, ο εγωισμός είναι εύκολος αντίπαλος για την αγάπη,ακόμα και αν προκαλεί σε πολλούς ανθρώπους κακό.
Όλα είμαστε εμείς. Ο καθένας μας ξεχωριστά.

November. | via Tumblr
P.S. You would never know,I will never show what I need from you.
You should only know that I will remember you forever..Wherever I am. Always.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου