Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

ζωή~ελευθερία


Heaven, you wear it inside..

Απόψε δεν σε ψάχνω. Απόψε ξέρω ότι είσαι καλά και ασφαλής..απόψε δεν με έχεις ανάγκη. Απόψε ψάχνω εμένα,ψάχνω την ζωή μου. Την ζωή που παραμέλησα. Την ζωή που μου έκλεψαν,την κατέστρεψαν και μου την παρέδωσαν σαν σκισμένο χαρτί στο χέρι. Και τι να την κάνεις την φωνή αν δεν μπορείς να μιλήσεις; Αν δεν μπορείς να φωνάξεις για να διεκδικήσεις αυτά που θες. Αφού σωπαίνεις και πνίγεις τις επιθυμίες σου με δικαιολογίες τι την θες την μιλιά; 
Τώρα ξεκινάνε τα δύσκολα. Τώρα πρέπει να δώσεις μάχη ..ξέρω πόσο δύσκολο είναι,την ίδια μάχη δίνουμε απλά αυτή την φορά είμαστε πιο αδύναμοι,είμαστε μόνοι. Ίσως γίνουμε ανεξάρτητοι, ίσως αποτύχουμε. Εμείς βάλαμε τους όρους. Και αφού είμαι μόνη πρέπει να κοιτάξω πως θα τα καταφέρω. Πως θα κερδίσω πίσω την ζωή μου. Σε έχω εξασφαλίσει εσένα,σε εμπιστεύομαι,θα τα πας περίφημα..μονάχα πρόσεχε..μετά την μάχη μην πιστέψεις πως όλα θα είναι ιδανικά. Ποτέ δεν θα είναι όλα,προσπαθούμε για τα περισσότερα..ποτέ για όλα. Και αφού τελείωσα μαζί σου ικανοποιητικά εκ μέρους μου,ψάχνω στην διαδρομή που βαδίζω τρόπους να με βοηθήσουν να πάω στην κορυφή του βουνού. Χαίρομαι που βρίσκω αυτούς τους τρόπους.  Μου κρατάνε σφιχτά ακόμα αυτό το χέρι. Σε αυτούς χρωστάω την συνέχεια..σε αυτούς θα αφοσιωθώ όσο προλαβαίνω μέχρι να πετάξουμε από το βουνό αυτό,μαζί τους θα ανοίξω τα φτερά μου και τότε είναι που θα αγγίξουμε κάθε ανεκπλήρωτο όνειρο. Τότε θα υπάρξει ελευθερία..χωρίς να μας κρατάει τίποτα πίσω ή να μας επιβάλει το μέλλον. Τότε,όταν θα μπορούμε να φτάσουμε όποιους στόχους ή όνειρα θέλουμε..τότε θα είμαστε ελεύθεροι,και όχι εγκλωβισμένοι σε περιορισμένες επιλογές. Αλλιώς ανθρωπάκο δεν είσαι ελεύθερος,είσαι μόνος..

Y.Σ. come fly with me.

(Έλενα,σε λατρεύω.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου