Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

:)


234961305528740201_fpeyehwd_c_large
Νομίζω πως έφτασε η ώρα να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα.Αν και ακόμα στο μυαλό μου όλα είναι θολά.Τι έχω πάθει;Μόνο ένα άτομο βρίσκετε συνέχεια στο μυαλό μου.Πάλι εσύ είσαι; Γιατί δεν φεύγεις; Ούτε για ένα λεπτό;Έχουν μείνει λίγα πράγματα που θυμάμαι,που θέλω να θυμάμαι.Διάβασμα για έναν σκοπό,εγώ και εσύ.Οι άλλοι μείνανε πίσω,εκεί που τους αφήσαμε.Πίσω στον χρόνο.Μα να σου πω,μείνε και άλλο. Ακόμα δεν τελείωσα μαζί σου,μην βιαστείς δεν θα τελειώσω σύντομα.Θα έχω για χρόνο όλη μου την ζωή για σένα αν χρειαστεί,αρκεί να μην με αφήσεις.Το ξέρω πως νομίζεις πως έχω και άλλους δίπλα μου, αλλά εγώ μόνο εσένα νιώθω εδώ. Όλοι χάθηκαν, δεν ξέρω..δεν είναι εδώ. Να με φροντίζεις όπως κάνεις,είναι υπέροχο. Θα το κάνω και εγώ.Κάποιες όμορφες αναμνήσεις,θυμήσου τις εικόνες..Κλείσε τα μάτια σου και οι σκηνές είμαι σίγουρη θα εμφανιστούν. Όποτε σου λείψουν ξέρεις λοιπόν τι θα κάνεις.Και από σήμερα δεν θέλω να θυμάσαι δάκρυα,απλά ότι με άγγιζες,αυτό. Όλα τα άλλα ας τα ξεχάσουμε,δεν θέλω να θυμάμαι,ο καθένας επιλέγει το τι θέλει να θυμάται.Σου χα πει κάτι στο πάρκο,την ημέρα με τις κούνιες, θυμάσαι;Ένα μυστικό σου είχα ψιθυρίσει.Και μου είχες απαντήσει με τον ίδιο ακριβώς τρόπο,χαμογελώντας.
Μονάχα αυτό αξίζει να κρατήσουμε. |08*|

na rthw na se parw na pame gia zesti sokolata eno ekso tha vrexei?:$
Ναι,αν γίνετε:)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου