Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

θεωρίες

Τι είμαι; Τι είσαι; Υπάρχουμε, αλλά γιατί να πιστέψω πως αυτός εδώ είναι ο πραγματικός κόσμος;
Λοιπόν δεν ξέρω. Είναι ώρες που αναρωτιέμαι πολλά, δεν κάνω και κάτι για να μάθω, ίσως να μπορούσα. Ναι φοβάμαι, μήπως δεν μπορέσω να αντιμετωπίσω το συμπέρασμα,τις απαντήσεις στις τόσες ερωτήσεις που έχουν χαράξει το ανθρώπινο μυαλό.
Λείπουν αρκετά κομμάτια του παζλ όμως είμαι καλά έτσι. Ίσως να με περίμενε κάτι καλύτερο, ίσως και χειρότερο και απογοητευτώ..μου αρκούν όσα έχω, έχω ανάγκη να ελπίζω για το μέλλον και να ονειρεύομαι, δεν θέλω να ξέρω το μετά ακόμα. Όταν είναι η ώρα θα μάθω.
Σκέφτομαι μερικές φορές..ότι δεν θέλω να μεγαλώσω,όμως κάθε μέρα που μεγαλώνουμε ζούμε κάτι διαφορετικό, είναι σαν στάδια οι ηλικίες που πρέπει να περάσουμε.
Θα ήθελα να ζήσω λίγο παραπάνω απλά κάθε ηλικία, περνάνε τα χρόνια τόσο γρήγορα..από ένα κοριτσάκι που αντίκριζα στον καθρέφτη χωρίς να ξέρει σχεδόν τίποτα πλέον είμαι μια κοπέλα με υποχρεώσεις, ευθύνες. Τόσο γρήγορα έγιναν όλα. Ίσως για αυτό κάνουμε λάθη,γιατί δεν προλαβαίνουμε να μεγαλώσουμε,γιατί όλα τα ζούμε για πρώτη και τελευταία φορά,κάθε μέρα,κάθε χρόνο.
Η διαφορά μέσα μας που κρύβει ο καθένας μας, μας κάνει να ζούμε διαφορετική ζωή..όμως όλοι μας έχουμε κάτι κοινό,εγωισμό. Αποκτάμε εχθρούς που ποτέ δεν συμβαίνει για σοβαρό λόγο. Δηλαδή σε μια χειρότερη κατάσταση πως θα φερόμασταν; Όρια, να βάζουμε παντού, αλλά πρώτα από όλα στους ίδιους μας τους εαυτούς. Φτάνουν στιγμές που δεν ελέγχουμε κάποια πράγματα, γινόμαστε τόσο καλοί και τόσο κακοί ταυτόχρονα, ψάχνουμε για ανθρώπους που έχουν τους "κωδικούς" των ψυχών μας και κάπως έτσι τους αγαπάμε σιγά-σιγά, και αν κάποιος είναι όλος λάθος ταρακουνιόμαστε και η συμπεριφορά αλλάζει από το ένα λεπτό στο άλλο.

Καλή τύχη, ελπίζω να βρεις τον κωδικό που θα σου ταιριάξει απόλυτα, και όταν τον βρεις να τον προσέχεις γιατί θα θέλουν να στον κλέψουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου