Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2011

κράτα τα χέρια σφιχτά!

Βλέπω γύρω μου κόσμο,κόσμο γεμάτο σκέψεις για κάποια προβλήματα,για κάποια δυσκολία.
Θυμάμαι που μου έλεγαν οι μεγάλοι ποτέ να μην τα παρατάω,να προσπαθώ. Τώρα βλέπω καθαρά, λένε πράγματα που δεν κάνουν οι ίδιοι, πράγματα που λένε για το 'καλό μας' χωρίς να κοιτάνε τα δικά τους λάθη πρώτα.Έμαθα να διορθώνω και εγώ τους άλλους όμως μονάχα όταν ξέρω πως έχω δίκιο, πως κάνω το σωστό και νοιάζομαι πραγματικά. Άρχιζα να παίζω στις κούνιες και να λέω 'εε παιδάκι δεν είναι σωστό να σπρώχνεις έτσι την κούνια γιατί μπορεί να περάσει κάποιος και να χτυπήσει' και έφτασα εδώ στο να λέω 'θα έδινα την ζωή μου για σένα' τώρα δεν νοιάζομαι απλά, αγαπάω υπερβολικά! Όλα αλλάζουν, σκέψεις και επιλογές. Βαρέθηκα ο ένας να παραπατάει στα λάθη του άλλου και η σειρά να συνεχίζετε χωρίς σταματημό, ως εδώ, η δικιά σας καθημερινότητα δεν θα γίνει η ζωή μου, το ψέμα και το μίσος δεν θα γίνει τρόπος ζωής μου, η επιλογή σας θα μείνει για τον εαυτό σας, εγώ θα το αλλάξω όσο μπορώ όλο αυτό, για κάθε πρόβλημα και μια λύση, για κάθε χτύπημα από την ζωή κάποιο φάρμακο, φάρμακο όπως μια ζεστή αγκαλιά και ένα χέρι να σε κρατά γερά! 
Χμμ. Τι όμορφη μέρα! Νιώθω τον άνεμο να μπερδεύει τα μαλλιά μου, τον ήλιο να δίνει χρώμα πάνω στο άσπρο, μυρίζω κάτι όμορφο, σαν λουλούδι,αχ ναι είναι η κολόνια της μαμάς μου που απέμεινε πάνω μου μετά από μια μεγάλη αγκαλιά.. παρατηρώ επίσης μια ηλικιωμένη γυναίκα με την εγγονή της  που της έχει πιάσει σφιχτά τα χέρια και τις λέει ιστορίες από την ζωή της, αντικρίζω αμέσως το χαμόγελο στα χείλι της και το μυαλό τις που τρέχει στο παρελθόν, τώρα πια η ζωή της ήταν ένα παραμύθι, αναρωτιέμαι μονάχα αν είχε όμορφο τέλος.Είναι ωραίο να έχεις κάποιον να σε ακούει με τις ώρες, όχι μόνο με τα λόγια που βγαίνουν από το στόμα αλλά και από την αίσθηση και τα λόγια που βγαίνουν από την καρδιά, όταν τα  νιώσεις σε κάθε παύση θα θες να μάθεις και άλλα και άλλα..θα ξέρεις πως όταν ακούσεις κάποιον θα σε ακούσει και εκείνος όποτε χρειαστείς και νιώσεις την ανάγκη να μιλήσεις, απλά θα είναι δίπλα σου όπως ήσουν και εσύ, θα σου κρατά τα χέρια σφιχτά και θα σε παρηγορήσει για όλη σου την ζωή.  
http://www.youtube.com/watch?v=T3y_tjLBqTY

εμείς μαζί θα γεράσουμε♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου