Πέμπτη 23 Αυγούστου 2012

ελπίζω

Tumblr_m91xh5h2rk1r8p8s4o1_500_large
Τελικά πόση μαγεία ακόμα να κρύβει η ζωή?
Πόσα όνειρα μπορεί να κάνει ένας άνθρωπος σε μια στιγμή?
Η ζωή είναι όμορφη αλλά ταυτόχρονα δύσκολη.
Τελικά πρέπει να χτυπήσεις πολλές φορές για να μάθεις να προσέχεις καλύτερα.
Κάπως έτσι.
Άλλοι έχουν σημάδια από τις πληγές.
Και άλλοι βρήκαν το κατάλληλο φάρμακο με προσπάθεια για να τις εξαφανήσουν.
Δεν μπορώ να πω πως ανήκω σε κάποιο από τα δυο πλήρως.
Είναι ανάλογα τις καταστάσεις,ξέρεις
Αυτό που έχω να πω είναι ότι όλα είναι κομμάτια της ζωής μου.
Και χαίρομαι που τις έζησα, γιατί αυτά με έκαναν αυτό που είμαι τώρα.
Ναι,μου αρέσει να ονειρεύομαι.
Αλλά όταν υπάρχουν πιθανότητες για πραγματοποιήση και έχουν μια βάση για την ευτυχία μου.
Στηρίζομαι.
Στηρίζομαι σε ανθρώπους για τα όνειρα μου, αλλά περισσότερο σε μένα.
Πιστεύω σε ανθρώπινες χημείες και αληθινό ενδιαφέρον.
Τα εκτιμώ αλλά εγώ αποφασήζω για μένα,τι είναι καλό και τι κακό.

-Και αν δεν γίνουν όλα όπως τα λες? θα πονέσεις.
-Αφου αξίζουν ας πονέσω. Ελπίζω.
-Απλά άσε την ζωή να κυλήσει μόνη της με τον χρόνο, και ότι γίνει.
-Την ζωή την κυλάμε εμείς ΟΧΙ ο χρόνος.
Βλέπω κάποιους που την άφησαν στην τύχη και ξέρεις τι?
ΔΕΝ είναι ευτυχησμένοι και μετάνιωσαν για όσα ήθελαν και δεν έκαναν ΠΟΤΕ.

ΤΩΡΑ είναι η ευκερία σου και σένα.

Εγώ επέλεξα!
2012_07_beautiful-tumblr-photos-423237-447487-305-203_large

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου