Σάββατο 16 Ιουνίου 2012

Άσε με:)

Δες πως τυλίγομαι στο κάθε άγγιγμα σου,δες πως με κάνεις ότι θες με τα φιλιά σου. Πως να αντισταθώ στην ματιά σου, πες μου πως να φύγω μακριά σου..
Δεν μπορώ..δεν θέλω! Παγίδεψε με στην αγκαλιά σου, κράτα με σφιχτά μες στα όνειρα σου. Δώσε μου άλλη μια μέρα δίπλα σου! Να ξυπνώ και να κοιμάμαι..χωρίς να φοβάμαι. Δες πως τρέμω όταν σε βλέπω, δες πως τρίβω τα μάτια μου να σιγουρευτώ πως σε έχω. Με ησυχάζεις με τα λόγια σου, με παρηγορείς με την παρουσία σου. Τώρα ξέρω πως όταν κανείς δεν θα είναι εδώ και νιώσω μόνη στον κόσμο αυτό, θα έχω εσένα, έναν ώμο να γύρω να βγάλω όλα όσα κρύβω και ξέρω πως με ένα χαμόγελο σου θα γεμίσω με δύναμη για να συνεχίσω! 
Δεν είμαι μόνη. Ποτέ δεν θα είμαι μόνη..πάντα θα με συνοδεύεις εσύ. Και αν ποτέ φύγεις θα μου αφήσεις την καλύτερη συντροφιά, αναμνήσεις γεμάτο χαρά! Θα είμαι δίπλα σου κάθε στιγμή, όποιο λεπτό και αν με χρειαστείς. Ακόμα και αν με ξεχάσεις θα σου υπενθυμίζω κάθε μέρα, πως υπάρχω για σένα. Ακόμα και αν μέρα με βαρεθείς, όταν σβήσουν τα φώτα θα ξέρεις πως θα έχεις μια ελπίδα να λάμπει ως το τέλος. 
Άσε με να σε αγγίζω με την σιωπή μου,εμείς καταλαβαίνουμε.. είμαι πια ένα με την ψυχή σου. Άσε με να σε προσέχω, το καλό σου ξέρεις πως είναι το μόνο που θέλω. Άσε με να σου κρατώ τα χέρια, να μένει η ζεστασιά σου στα κρύα καλοκαίρια.Άσε με να σου δείχνω πόσο σε αγαπώ..είσαι ότι πιο όμορφο και παντοτινό .  
Δεν στα ζητάω σαν χάρη, σου λέω άσε με να ζήσω για δικιά σου χάρη. 
Μα δεν θα σε αφήσω τόσο απλά, πάντα θα με έχεις συντροφιά..στα όμορφα και στα δύσκολα για να περνάμε μαζί όλα τα προβλήματα. Όπως κάνουμε τόσο καιρό, και τα καταφέρνουμε.
*Θα σε κάνω ευτυχισμένο όσο περισσότερο μπορώ, με κάθε τρόπο, ένα πράγμα θέλω μονάχα από σένα..άσε με να το κάνω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου