Κυριακή 29 Απριλίου 2012

29'

Τελευταία γύρω μου περιστρέφονται άσχημα γεγονότα,είναι σαν να βρίσκομαι σε μια μεγάλη κυκλική γυάλα και τίποτα από αυτά δεν επηρεάζει την ζωή μου. 
Νιώθω μια δύναμη που καταπιέζει την κακία μακριά μου,όσα δάκρυα και να υπάρξουν,όσες δυσκολίες εξακολουθούν να πέφτουν πάνω μου,φεύγουν μακριά μου πριν καν αγγίξω την ουσία του προβλήματος, ίσως γιατί δεν δίνω πια τόσο σημασία,ίσως γιατί ένα αγοράκι μου έμαθε να μην δίνω αξία στα άσχημα που θα περάσουν,αλλά στα όμορφα που θα με ξημερώσουν και το επόμενο πρωί. 
Από τότε που γνώρισα εκείνο το αγοράκι, γνώρισα πολλά,ακόμα όμως ψάχνω τον τρόπο που με προστατεύει μόνο που είναι δίπλα μου,από τα πάντα που θα μπορούσαν να με βλάψουν.
Αναρωτιέμαι και σε αγγίζω συνέχεια, μήπως είσαι πηγή της ευτυχίας? Δεν υπάρχει άλλος τρόπος εξήγησης, όσοι είναι κοντά σου είναι χαρούμενοι, οποιαδήποτε στιγμή,αρκεί να είσαι εσύ εκεί.Δεν είσαι ένα οποιοδήποτε αγοράκι,έλεγα και έλεγα, κανείς δεν με άκουγε μέχρι που σε γνώρισαν, σε λάτρεψαν. Ήμουν σίγουρη πως κανείς δεν μπορεί να αντισταθεί στην αθωότητα που κρύβει το βλέμμα σου και στα φωτεινά μάτια σου που βγάζουν το φως του ήλιου ακόμα και τις πιο μαύρες νύχτες, και ιδιαίτερα το χαμόγελο αυτό που κάνει ακόμα και έναν περαστικό στο δρόμο να χαρεί και να ξεχαστεί για λίγο από όλα όσα του συμβαίνουν. 
Με τόσα απλά πράγματα μου χαρίζεις πράγματα που άλλοι προσπαθούν χρόνια να δώσουν σε εκείνους που νοιάζονται και δεν έχουν καταφέρει. Γιατί προσπάθησαν να δώσουν μεγάλα αγαθά για την ευτυχία κάποιου, δεν ξεκίνησαν από τα μικρά όμορφα και καθημερινά πράγματα όπως εσένα, και τα μεταμορφώνεις σε μεγάλα όνειρα!
Μην αλλάξεις,είσαι ο μόνος πρίγκιπας που απέμεινε από τα παραμύθια για να κοιμάμαι ήρεμη. Καληνύχτισε με λοιπόν και σήμερα,είναι απλό αλλά για μένα σημαντικό, η προστασία της υπόληπης νύχτας.
 
*Ναι,σε αγαπώ.Πάντα θα σε αγαπώ! 29΄

4 σχόλια: