Παρασκευή 9 Μαρτίου 2012

1♥

Tumblr_m0ka9uppr01r2w5hao1_500_large
Ένας μήνας!

Υπέροχη μου αγάπη.
Ναι μικρό αγοράκι,για σένα λέω.Για σένα που είσαι εδώ και όταν δεν είσαι. Για σένα που θες την ευτυχία μου, και την έχω πλάι σου! Να σου πω ένα μυστικό? εσένα δεν φοβάμαι πως θα σε χάσω,δεν θα σ'αφήσω,και δεν εννοώ τον συνηθισμένο τρόπο που πιστεύετε η περισσότεροι,τον χωρισμό μιας σχέσης που φαίνεται στον έξω κόσμο. Έχουμε κάτι περισσότερο, κάτι πιο αληθινό, πάνω από όλο αυτό που βλέπετε, που ξέρω πως δεν θα σβήσει,γιατί αυτό μας ενώνει και κάνει όχι απλά μια σχέση, αλλά εμάς. Εμάς να ζούμε το δικό μας όνειρο!
Απλά κράτα με και χαμογέλα μου, και υπόσχομαι πως όλα τα άλλα θα κυλήσουν όμορφα. Τώρα νιώθω πιο δυνατή, τώρα έχω ένα πολύ καλό τρόπο για να φτάσω τα όνειρα μου, που είναι και δικά σου. Έχω αγάπη, να δώσω και να πάρω. Δεν χρειάζομαι τίποτα άλλο,εσύ μου φτάνεις.
Μα το μεγαλύτερο μου όνειρο είναι να μην χάσεις ποτέ το χαμόγελο σου. Όσο το έχεις, τόσο περισσότερο σε λατρεύω,σου πάει τόσο εξάλλου:) 


Kiss me, out of the bearded barley
Lightly, beside the green, green grass
Swing, swing, swing the spinning step
You wear those shoes and I will wear that dress

Oh, kiss me beneath the milky twilight
Lead me out on the moonlit floor
Lift your open hand
Strike up the band and make the fireflies 
Dance silver moon’s sparkling, so kiss me

Kiss me down by the broken tree house
Swing me upon its hanging tire
Bring, bring, bring your flowered hat
We’ll take the trail marked on your father’s map

Oh, kiss me beneath the milky twilight
Lead me out on the moonlit floor
Lift your open hand
Strike up the band and make the fireflies 
Dance silver moon’s sparkling, so kiss me

Kiss me beneath the milky twilight
Lead me out on the moonlit floor
Lift your open hand
Strike up the band and make the fireflies 
Dance silver moon’s sparkling, so kiss me


4 σχόλια:

  1. ωωω η μικρή Ασημίνα είναι ερωτευμένηη:') τι πιο όμορφο συναίσθημα από τον έρωτα?εύχομαι να ζήσεις το όνειρό σου μαζί του για πάντα!και όσοι λένε ότι το "πάντα" και το "ποτέ" είναι ουτοπικές λέξεις,πιστεύω δεν ξέρουν να ζουν!γιατί η αγάπη, όπως και η ζωή συνεχίζεται ακόμα και μετά το θάνατο.για πάντα.

    *Καλή σου νύχτα μικρή ονειροπόλα!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ μικρή μου για τα υπέροχα λόγια σου!
      Ελπίζω και εσύ να νιώθεις ή να νιώσεις το ίδιο όμορφα,σου αξίζει<3

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος13/3/12 3:50 μ.μ.

    Αχ μωρέ,γλυκούλα(:
    Τυχερή είσαι,να το ζήσεις όσο πιο δυνατά μπορείς!
    byeee*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ!:$
      ελπίζω μια μέρα να το βρεις και εσύ!
      μπάι<3

      Διαγραφή