Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2012

Δεν ήθελα

Δεν ήθελα να βρεθώ σε αυτή την θέση, και όμως βρέθηκα.
Δεν ήθελα να καταλήξουμε έτσι και όμως καταλήξαμε.
Δεν ήθελα να πονέσω κανέναν, και όμως πόνεσαν. 
Δεν ήθελα,πίστεψε με. Και όμως έγιναν όσα δεν ήθελα.
Ίσως φταίω και εγώ, όμως μου έκλεψες το δικαίωμα της επιλογής.
Σε σκέφτηκα, όμως έπρεπε να πάρω αποφάσεις.
Αποφάσεις για μένα πρώτα και μετά για σένα. 
Οι αποφάσεις μου δείχνουν το τι είμαι, και αυτό που έδειχναν δεν ήμουν εγώ.
Συγνώμη που σε έβαλα κάτω από μένα, όμως δεν μου άφησες περιθώρια,έπρεπε. 
Ότι και να έκανα κάποιον έχανα.
Κουράστηκα.Εσύ το ξέρεις καλύτερα από τον καθένα.
Ξέρεις πως έχω χάσει πολλά, δεν αντέχω και άλλα.
Και όμως φεύγεις. Δεν περίμενα να μείνεις. 
Απλά να με καταλάβεις, ούτε αυτό όμως δεν μπόρεσες.  
Δεν θα σε κατηγορήσω, όχι άλλο τουλάχιστον.
Ίσως να ναι καλύτερα έτσι. 
Όμως πάντα θα σ'αγπάω. Ξέρεις πως είμαι όταν νιώθω.


*Θυμάμαι έναν φίλο που μου είχε πει πως όλα αλλάζουν,κάθε μέρα μου το επιβεβαιώνει!
Θα γίνω πιο δυνατή,έτσι όπως μου είχες πει εσύ.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου