Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

Χριστούγεννα♥



Και  βγαίνω στους δρόμους  βλέποντας  με λαχτάρα τα δέντρα και τα κάγκελα τυλιγμένα από όμορφα φώτα. Κάνουν το σκοτάδι μέρα και τα μικρά παιδάκια βγαίνουν με τα γάντια στα χέρια τους για να περιμένουν τον Άι Βασίλη μήπως περάσει και τον αντικρίσουν από μακριά, κοιτούν στον ουρανό και ξανά κοιτούν. Μόλις βλέπω ένα κοριτσάκι να σκουντά την μαμά της και να της λέει "μαμά έχουμε φώτα και στον ουρανό? πως φτάσανε να τον στολίσουν τόσο ψηλά?" Η μανούλα της χαμογελά και λέει "αυτά που είναι εκεί ψηλά λέγονται αστέρια, και υπάρχουν κάθε βράδυ".
Παρακάτω βλέπω έναν ηλικιωμένο άντρα να κρατά στο χέρι του το δώρο για τον όμορφο μικρό εγγονό του που είναι χαμένος μέσα στα φώτα και στους ανθρώπους που βλέπουν λίγες μέρες πριν την πρωτοχρονιά το στολισμένο μεγάλο δέντρο  της πλατείας. Τους παρατηρώ και χαμογελάω.Μετά από λίγα λεπτά ακούω την μαμά μου να μου φωνάζει "έλα μέσα αγάπη μου κάνει κρύο" η αλήθεια είναι πως όσο κρύο και αν έκανε, ένιωθα πως τα Χριστούγεννα  με γέμιζαν ζεστασιά και με έκαναν ευτυχισμένη, πολύ ευτυχισμένη!  Λοιπόν πήγα στο ζεστό σπιτάκι μου και πήγα στο δωμάτιο μου με την απόφαση να το κάνω πιο όμορφο, για μια τέτοια γιορτή, δεν είναι οποιαδήποτε γιορτή, όχι για μένα .Είναι ξεχωριστές μέρες, όπως η κάθε μία μέρα που περνά και φτάνουμε στο σημείο που ακόμη μια χρονιά φτάνει στο τέλος της. Βγάζω φώτα και στολίζω το κρεβάτι μου, και έκατσα και σκέφτηκα, ξάπλωσα και έκλεισα τα μάτια μου.Δεν βλέπω σκοτάδι, ούτε το απόλυτο τίποτα, βλέπω την ζωή μου να κυλάει όμορφα..θα μου λείψουν οι φετινές στιγμές, θα μου λείψουν άτομα που έχασα μα χαίρομαι για άτομα που κέρδισα, και βρίσκονται αυτά τα Χριστούγεννα εδώ, μαζί μου και μοιράζονται την χαρά τους μαζί μου!Μα πως να αντισταθείς στα υπέροχα γλυκά των Χριστουγέννων, στα χρώματα τριγύρω σου  και στο όμορφο δέντρο που υπάρχει μέσα στο σπίτι σου?
*.*  καλέ ξύπνα ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!
 


*Λοιπόν κάτι διαφορετικό τώρα, θέλω να ευχαριστήσω μια κοπέλα που τους τελευταίους μήνες μου έχει σταθεί πολύ. 
Ήταν δίπλα μου σε ότι και αν χρειαζόμουν και ήξερε τον τρόπο να με κάνει πάντα να είμαι καλά!
Χαίρομαι που θα περάσω αυτά τα Χριστούγεννα μαζί της, τα πρώτα μας Χριστούγεννα μαζί. Ευχαριστώ αγάπη μου.
Σαγαπώ Στέλλα. Ακόμα και όταν σου σπάω τα νεύρα είναι επειδή  σε αγαπάω, για αυτό που ακριβώς είσαι.



2 σχόλια: